Vuorojen haku ja sähköisen asioinnin infotilaisuus

Hämeenlinnan Liikuntahallit Oy ja Janakkalan kunta ovat ottaneet käyttöön sähköisen asioinnin liikuntapaikkojen harjoitusvuorojen hallinnoinnissa. Tämä tarkoittaa sitä, että harjoitusvuorot sisäliikuntatiloihin, jäähalleihin, uimahalleihin ja palloiluhalliin haetaan sähköisesti Timmi-varausjärjestelmällä. Ohjeet järjestelmän käyttöön.

Vuoroja varaaville toimijoille järjestetään sähköisen asioinnin INFOTILAISUUS 4.3.2020 klo 17.00 Seminaarin koulun auditoriossa (Seminaarinkatu 2, käynti sisäpihan kautta). Rajallisen tilan vuoksi toivomme seuroilta paikalle enintään yhtä tai kahta edustajaa.

Vuorojen jakoaikataulussa pysymisen edellytyksenä on, että jokainen vuoroa hakeva seura rekisteröityy Timmi-järjestelmään joko internetsivuiltamme löytyvän ohjeen tai infotilaisuudessa annettujen ohjeiden mukaan ja tekee hakemuksen sähköisesti. Tilaisuuteen voi halutessaan ottaa mukaan oman kannettavan tietokoneen ja suorittaa rekisteröitymisen tilaisuuden aikana. Rekisteröitymisen lisäksi seuran on määriteltävä lomakkeella ne edustajat, joille annetaan varaus/hakemusoikeus seuran nimissä.

Infotilaisuuteen ei tarvitse ilmoittautua. Infotilaisuus kestää osallistujamäärästä riippuen noin 1–1,5h.

Hakuaikataulut

  • Sisäliikuntatilat kesä 2020
    • Hakemukset 3.4.2020 mennessä
    • Jako valmis 15.4.2020 mennessä
  • Sisäliikuntatilat talvikausi 2020-2021
    • Hakemukset 15.4.2020 mennessä
    • Jako valmis 15.5.2020 mennessä
  • Allasvuorot talvikausi 2020-2021
    • Hakemukset 15.4.2020 mennessä
    • Jako valmis 15.5.2020 mennessä
  • Jäävuorot talvikausi 2020-2021
    • Hakemukset 15.5.2020 mennessä
    • Jako valmis 14.6.2020 mennessä
  • Palloiluhalli talvikausi 2020-2021
    • Hakemukset 30.8.2020 mennessä
    • Jako valmis 30.9.2020 mennessä